Ace's Staff Application

View previous topic View next topic Go down

Ace's Staff Application

Post by Ace on Sat Jun 25, 2016 9:11 pm

1. Steam Name/RP name + Steam ID: Ace/Ace and it won't let me link you my profile.

2. Something unique about you: One time I ate thirty year old spaghetti from a can and got really sick.

3. Age: 19.

4. Previous Experience: I probably logged a few hundred hours into the last server when y'all let me be a moderator.

5: What you can bring to Kings Gaming: Me, myself, and I. If the old community isn't around I'll just make another name for myself anyway. I got this, fam.

6. Have you read the rules? I'm reading it right now in another tab.

7. Have you read the Admin Policy? Read above. I'm getting there.

8. Do you have a microphone? Yeah. Uzi knows he can't resist my southern drawl.

9. What interests you about this position? I loved being a mod on the last server. Had a lot of fun with the position, and somehow I managed to keep people in line at the same time.

10. What's most important to you in a new position? !jail x 300 and !gag lmao.

11. Have you been banned from Kings Gaming RP, if so, why and for how long? No.

12. What country are you in? America.

13. What questions do you have for me? None, really. You should send me a message on steam tho, we need to catch up.

14. Tell us anything else that you might think we would like to know about you here, last chance to make an impression: gib mod position pls

Ace

Posts : 3
Join date : 2016-06-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Ace's Staff Application

Post by WetDog420MomSlayer on Sat Jun 25, 2016 11:48 pm

+ Juan Good man! (+1)

WetDog420MomSlayer

Posts : 7
Join date : 2016-06-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Ace's Staff Application

Post by CrEEd on Sun Jun 26, 2016 12:29 pm

.. Staff skill varies .. But he is a good player so I guess for now I'm going to have to say +0

CrEEd

Posts : 21
Join date : 2016-06-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Ace's Staff Application

Post by Ace on Sat Jul 02, 2016 11:11 pm

Bump.

Ace

Posts : 3
Join date : 2016-06-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Ace's Staff Application

Post by Sponsored content Today at 2:33 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum